সমালোচনাত্ত দলাদলি-রনি কুমার সিংহ -[নিংশিং চে-২০১৫ ]



                          সমালোচনাত্ত দলাদলি

তাহাবি সংগঠন তানুরতা কিতা খেয়া দেয়া কাম কাজ নেইতা । আহান না আহান কারণ নিকালেয়া রুপা চানাৎ আহিতারা । এমতাহা আহিলেতে #??!!@:?@  লো বারিতউগোহে ।” এসাদে কথা আমি নাহুনিয়ার নাবে । প্রশ্ন প্রশ্নলো আমার সমাজর সামাজিক সংগঠন এতারে পসিতারা মানুর অভাব নেই । তানুরে আঙকরা আঙকরি করলে মাত্তারা, “মিতে এতা কিদিয়া করতউতা । এতা করানিরকাই তানুরে পদ দিয়াসিতা এমনে ?” মাত্তে কিত্তাও নেই কিন্তু করতে গেলেগা হারপানি যে কাম আহান কতিহান চেইতে সহজ বারো করতে কতিহান কঠিন ।
আইচ্চা ধরলো মি, সংগঠন এতাই কিত্তাও নাকরতারা । কমছে কম বছরে সমাজরকা বুলিয়া কামসৌ আকিয়ানতে অবশ্যই করতারা । বছরে সেমিনার বারো সাধারণ সভা আহান ডাহিয়া গাঙ গাঙর কতগো মানু কতগোতে তিলইতারা । তিলয়া সমাজরকা জাতিরকা বিষয়াবিষয় নিয়া খানিপ্পারা আলোচনা করতারা । তাইলে তি কার #(?;@^$#  ছিরোর । “নিজর কাজে জনমহান সমাজর কাজে মিকুপ আহান ।” কথা এহান কিতা হুদ্দা সাংগঠনিক মানুরে মাতেসিহান ? দিন যারগামাহি মনীষীয়ে মাতে গেছিগা কথা অতার দাম নেয়ো আহের । তিতে মিকুপ আহানোও সমাজরকা দিয়া নওয়ারর । হাবিত্ত দাঙর কথাহান ইলতাই আমি বাংলাদেশে সংখ্যালঘু সম্প্রদায় আহান । এহাত নিজর উদ্দ্যোগে আমি কাম করানিতে বেলেয়া মানুর দোষ দরানিত ব্যস্ত থারাঙ । বিশেষ করিয়া আমি যেতা গাউরাপুয়েই বারো পুরিজেলেই আসি আমি সচেতন ইলে সমাজর কোন হালাই কিত্তাও মাতানিরতা আসিতা । আমি মিকুপ আহান সময়োও সমাজর কোন কাম আহান করানিরকা সময় দিয়া নওয়াররাং । বারো আমার কুমেই টুমেই ইলে জীবনে নাদেহিসত গাউরাপেই পুরিজেলেইও দেখেতেই । কিহান করতারাগা ? নিঙল সৌ চেইতারা । “উঃ বাই চারে চারে জেলা অগো কি চুনাহান । আকমু যদি @?%##:) আর এপাগার নিঙলোউ লোহঙর বাজারহাত কাহানিরকা দুরিপা কাদাপা কুমেই বাদ দেনা বেল্লা । আর বেয়াপা ইয়া পোষাক আষাক যদি ঠিক নাথার তাইলে আমার সংস্কৃতিহান কোনহান্দে যারগা ?
আহানদেতে মিয়াঙঅর বুরখা পিদানি মি সমর্থন করুরি । মি এহান নামাতুরি যে, তানুর অসাদে বুরখা পিদেই । সংস্কৃতিহান ধরিয়া থনারকা আমি হাবিয়ে সচেতন ইয়া আমার জাতীয় পোষাক আষাক পিদিয়া সামাজিক কুমেইত জিকগা । কুমেইত দেশ বিদেশর মানু ইযোমিতারা । তানুয়ে ফটো তুলিয়া নিতারাগা । ফটো ঔতাত যাতে আমার সংস্কৃতি অহান ফুটিয়া উঠে পারানি । তার তুনো আরাকাগো, আরাকাগোর তুনো আরাকাগো অসাদে করিয়াই না সংস্কৃতি আহান প্রকাশ পারতা । আমিই যদি গাফিলতি করোরাঙ তাইলে আমার সংস্কৃতিহার না অস্তিত্ত্ব থাইতই না শালইতই । বুজনে নকুন-চন্দন পিদানি বেল্লা । মৌনা বেয়াপায় ধর্মীয় কাম কাজ বেল্লা এপাগা কিসারে তানুর সৌয়ে সংস্কৃতি বারো ধর্ম সম্পর্কে হারপিতাইতা । আমি ঘরে কোন দৌগো হমাদেরাং অহানোউ এপাগার গাউরাপেই পুরিজেলেই মাতে নয়ারবা । কারণ, চর্চা ব্যবহার নেই । কিন্তু মোবাইলর যেকোন কাম আহান আঙকর । প্রশ্নহার আগে জটফট । লোহঙে বারো জাতর সালে হিং দারাদারি ।
আমার কমলগঞ্জে গড় হিসাব আহানে মাতের দশগো ঘরে পার্টি আহান । এহান্তে কিহান ? যুব মহামেলোর কা আমি কোম্পানিগঞ্জর ধ্বনিটিলাত গিয়াসিলাঙগা । রাতি সভাহাৎ উঠিল তানুর দলগত সমস্যা অতা । আসিতা ২০গো ঘর বারো বিশ ঘরর মধ্যে চারিহান দল । খানি শক্তিশালী অতাই নিজে নিজে দল আহান হংকরিসি । মিয়াঙে মন্দির,জাগা দখল করলেগা আমার কতগো মানুয়েই তানুরে সমর্থন দিতারা । কতিহান আমি নিচে পরলাংতা । আমি কিতা এহাত্ত নিকুলে নওয়ারবাংতা ?

মৌলভীবাজার পলিটেকনিক ইন্সটিটিউট,কম্পিউটার বিভাগ, ১ম বর্ষ ।

0 Comment "সমালোচনাত্ত দলাদলি-রনি কুমার সিংহ -[নিংশিং চে-২০১৫ ]"

একটি মন্তব্য পোস্ট করুন